Fitness náramok alebo hodinky značky Polar nereagujú napr. stále sa zobrazuje text "syncing" a nie je možné zariadenie vypnúť podržaním ovládacieho.
Riešenie: vyskúšajte urobiť RESET zariadenia do továrenských nastavení.
Postup ako na to:
1.stiahnite si a nainštalujte do vášho počítača aplikáciu Polar Flow Sync, ktorú nájdete priamo na stránke výrobcu Polar.
2.pripojte fitness náramok alebo hodinky k počítaču pomocou USB kábla
3.spustite aplikáciu Polar Flow Sync (ak sa už sama nespustila) a prihláste sa do vášho Polar Flow konta (použite tie isté prihlasovacie údaje, ktoré ste si vytvorili v mobilnej aplikácii Polar Flow).
4.v aplikácii Polar Flow Sync v nastaveniach nájdete voľbu "Obnovenie továrenských / pôvodných nastavení" - potvrďte túto voľbu a počkajte kým celý proces prebehne až do konca
5.váš náramok alebo hodinky by mali byť teraz pripravené na opätovné spárovanie s mobilným telefónom, dodržte postup podľa mobilnej aplikácie Polar Flow, ktorú máte nainštalovanú na svojom mobilnom telefóne